zaterdag 24 december 2011

Dealine gemist...


Eh ja, soms moet je je teleurstellingen nemen...
Dit project ben ik iets te laat begonnen, het kerstkleed gaat deze kerst niet
halen. Ik heb me verkeken op de hoeveelheid tijd die gaat zitten in het keren van de 
vlaggetjes voor ze aan de 'lijn' gaan.
Het idee blijft top;, ik maak een kleed op maat voor onze eettafel, deze
vlaggenlijn komt aan de zijkanten te hangen en is 
afneembaar. Dus je kunt het kleed wassen zónder de slingers en strikken...
Briljant toch? 
Ach, we hebben met oud en nieuw gasten, misschien dat ik het dan af heb...
Ook leuk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...