dinsdag 20 december 2011

tuinupdate

Zo. Jullie lopen een beetje achter, tijd om bij te praten. Het is half tien, op het fornuis een pan uien. Moet marmelade worden. Voor bij de jalousie met pompoen van morgen. Ik moet tenslotte iets met dat pompoentje en dit zal het enige recept worden dat ik óóit maak uit de delicious-agenda 2010.... Och, zijn we al in de laatste weken van 2011?? De tijd vliegt.... Op het aanrecht ook twee grote tulband cakes die de jongste dochter morgen mee naar school wil. Heeft ze zelfgemaakt. Probeer even geen plaatjes op het netvlies te krijgen van grote-fiets-klein-meiske-zware-boekentas-en-aan-stuur-tas-met-twee-cakes-en... O! Zie het toch voor me....
Maar kijk es naar wat ik de laatste dagen écht heb gepresteerd:




Zie eens wat een keurig opgeruimd hok ik op de tuin heb! 
(de plaatjes van het nog steeds kniehoge onkruid laat ik natuurlijk niet zien, 
dat begrijp je. Dit is mijn
Luchtkasteel, dus alles is hier perfect..  ;-)

Overigens zag ik vele heel ingewikkelde uienmarmelade recepten.. ik heb gewoon drie mooie uien en drie sjalotten fijn gesneden en ze even aangezet in olijfolie. Toen een flinke scheut balsamico erbij gegoten en een paar lepels bruine basterdsuiker...
Zal wel lukken toch? Ik ga even proeven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...