maandag 19 december 2011

Tales from the beach (1)


In alle vroegte even in m'n uppie naar het strand. Prachtig winterweer, geen hond te bekennen -letterlijk-. En dat geeft dan even ruimte in het hoofd voor een
 lekker strandverhaal. 
Toen de kinderen klein waren maakte ik er een sport van om bij alle voorwerpen waar ze mee kwamen aandragen en verhaal te verzinnen. Ik weet best dat er een wetenschappelijke verklaring is voor het gegeven dat bij ons aan de Noordzee alleen linkerschoenen aanspoelen....


En alle rechter in Schotland, al geloof ik er geen barst van. Vandaag ontdekte ik dat 
dat verhaal kennelijk OOK opgaat voor HANDschoenen!


Maar het is zoveel leuker om het hele schip en alle matrozen erbij  te verzinnen toch? 


Of... wáren het geen matrozen dit keer? Maar kwamen ze met de auto? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...