donderdag 1 juli 2010

inspiratie 7

Voor bijna alle Kaat-en is de zomervakantie al begonnen. Heerlijk was dat vroeger, die eindeloze lege weken voor de boeg... Ook voor mij nadert een vrije periode. Zalig, en dat met dit weer! De school-musical was ontroerend geweldig, compleet met wolf en pierrot (pakken te zien in de kleedkamer)
De tuin lonkt, ik wéét dat de rode bessen geoogst kunnen worden en hoop maar dat de vogels dat niet ontdekken de komende dagen. En wat zal de zon alle komkommers, pompoenen en courgettes een goed doen! Ze bleven steeds een paar weken achter op schema. Binnenkort een paar lekkere verse oogst recepten in de keuken, ik beloof het bij deze. 
Voor ik het vergeet..... de lijst met leuke blogs is bijgewerkt.


Blogs vol inspiratie vindt je in de kantlijn... hoe lijkt je dit als alternatief voor een Gamma schuurtje?

foto gevonden op "chic provence" staat bij de leuke blogs....
OK dan! Niet onaardig voor op t festival... Of in de tuin....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...