zaterdag 24 juli 2010

1000 !! DUI-ZEND !!

Duizend, duizend!!!!!!! 1000, 1000..... wow. 

Ik ben er stil van. 
Dit had ik niet zo snel verwacht... 
Dank je wel, voor het feit dat je steeds terugkomt.... 
en vertel het verder!
Ik blijf mn best doen om mn luchtkasteel aan te vullen en ín te vullen..... 
En om je te verleiden.. om steeds terug te komen; m'n tweede free give away!


Dit is 'm. Een hart. Een van mn favoriete vormen om mee te decoreren. Leuk om ergens op te hangen.... 
Als je m wilt reageer dan snel... Ik verloot m op 24 augustus!!


tot ziens! Kaat.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met al 1000 bezoekers!! Leuke blog heb je. Ook overeenkomsten hebben we; ook ik heb 4 kids wel en stuk jonger en ook ik vind dingen mooier maken leuk.
    Graag doe ik mee met je give-away:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...