woensdag 7 juli 2010

oogsten 2 en 3

Ik loop beslist achter op de tuin... vorige week weinig tijd gehad, vólgende week ook... dus nu moet de tuin én netjes én zo leeg mogelijk... 

oogst 6 juli

Awel, oogsten is niet moeilijk op dit moment... fantastisch! 
Drie maanden geleden was het nog leeg en aarzelde ik met het buiten zetten van de eerste planten. 

oogst 7 juli

Twee maanden geleden klaagde ik over het koude voorjaar... 
Oeh, morgen jonge capucijners door de pasta...

Vòrige maand dacht ik nog dat de courgettes, pompoenen en komkommers het nooit meer zouden inhalen... 

...en NU... nu draag ik elke dag de lekkerste dingen naar huis... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...