zaterdag 17 juli 2010

elk voordeel heb z'n nadeel...

Zo heeft een paar dagen de hort op het grote voordeel dat je nog es wat anders dan anders vanuit je voordeur ziet...


en dat je dagelijkse ommetje ook een ander perspectief biedt... 


dat je nog es toekomt aan een beetje lezen... 


en een beetje doen.... (thanks Flow)...


Nadeel is dan weer dat er dáár een hittegolf heerste en we via de radio hoorden over het slechte weer hiér.... en dat ik morgen, overmorgen en de dag erna de armen uit de mouwen zal moeten steken om de windschade op de tuin te herstellen.... Hoe hebben jullie de wind en storm doorstaan?? Ben benieuwd! Morgen meer over de reddingsactie van de sperziebonen. O, en misschien ook wel over dat heerlijke eten bij de buren!!

1 opmerking:

  1. In de paar dagen dat jij en de Kaatjes de hort op waren, heb ik stiekem even in alle kamers van je luchtkasteel rondgesnuffeld. Hemeltjelief, wat heb je het allemaal knus ingericht. En wat kun je er enthousiast over vertellen! Ik mis echter één kamer. Ik heb overal gekeken maar ik kan het niet vinden. Waar is de donkere kamer? Je vrolijkt al je berichten op met foto's. In dit stukje bijvoorbeeld, waar ik nu mijn antwoord schrijf, staan een paar mooie, artistieke foto's, waarin je duidelijk kunt zien dat je óók oog hebt voor fotografie. Dit vraagt om een aparte ruimte, toch? En als er iemand is die een donkere kamer kleur kan geven...

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...