donderdag 29 juli 2010

dit zijn vast de échte!!!

Geweldig wat je soms tegenkomt op andere blogs.... zouden dit dan de échte Cake Ladies zijn?? 

Hm... tikkie slank misschien? 


Wat ik graag doe is eindeloos doorklikken via blogs tot ik zelf niet meer weet waar ik ben. Verdwalen op het web, je komt de mooiste dingen tegen. Hier een paar tips! 

een Amerikaanse vormgeefster die weer hele leuke links op haar site heeft (en toevallig erg van oranje houdt)

van een New Yorks stel dat graag reist en ondermeer houdt van het fotograferen van fruit...

Have fun!!

PS: vergeet niet te reageren op de free-give-away!!


1 opmerking:

  1. Ja, ik herken dat verdwalen in cyberspace!

    Wat ik ook leuk vind als ik me verveel, of als ik me wil laten verrassen, is de site www.stumbleupon.com.

    1. Meld je aan met een nickname en een wegwerpaccount (gebruik voor de zekerheid niet je echte e-mailadres of naam).
    2. Vink vervolgens je interesses aan.
    3. Klik dan eenvoudig op de knop Stumble! linksboven in je browser en voilà! Je wordt naar een willekeurige site gebracht, met jouw voorkeur. Vervolgens klik je weer op Stumble! en de volgende site dient zich aan.

    Zo kom je op leuke ideeën, zoals:

    www.tastespotting.com
    www.cookingbynumbers.com/frames.html

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...